יום שני, 6 באוגוסט 2012

פלטות לצלליות בעבודת יד

היי בנות,
אז קיבלתי המון פידבקים חיוביים על הפלטות שאני עומדת להראות לכן וגם המון שאלות ולכן הפוסט הזה הוא למענכן..
דבר ראשון- אתן יכולות להכין את הפלטה מכל קופסא שהיא.. רק צריך לפתוח קצת את הראש ואני מאמינה שאין דבר שלא אפשרי!
אז אני רציתי לשלוח מתנות לבנות חמודות , ואין דבר שאני יותר אוהבת מלהכין משהו יצירתי וגם שימושי..
אז הנה כמה דוגמאות..

את זו הכנתי מקופסא של מגן לאייפון...

סגורה עם צלליות בתוכה

ריקה ופתוחה



ועוד רעיון- פשוט לקחתי אריזת תכשיט שמקבלים כשקונים תכשיטים...ופשוט קישטתי מעט והופ- פלטה קטנטנה:)



את זו האחרונה הכנתי מקופסא שמכילה בתוכה קופסיות קטנוה ונמכרה בעבר בביוטיקייר. ואני נחשבת כאחת ששומרת הכל, ובסוף גם מוצאת לזה שימוש..

אז זהו בנות,
אם יהיה ביקוש (וזה באמת הרגע לבקש מכן להגיב ולבקש:), אשמח לעשות פוסט  של עשה זאת בעצמך, עם כל החומרים וההסברים:)
מקווה שנהניתן, ואם כן אשמח לפירגון...( אני בכל זאת נורא צעירה בביצה:)

**** החלטתי להגריל פלטה מעשה ידיי בעיצוב חדש (לא משהו שמופיע כאן בתמונות)....
כל מה שאתן צריכות לעשות:
1. להירשם כמנויות לבלוג שלי
2. SHARE בפייסבוק
3. להגיב כאן למטה בתגובה ולספר איזו מהפלטות אהבתן הכי הרבה (ואנא מכן השאירו שם ומייל מעודכן).
זה הכל!
### מי שכבר הגיבה לפוסט- אנא השאירו בתגובה של התגובה שלכן (או מתחת לתגובה שלי עוד תגובה עם הפרטים שלכן:)
ההגרלה תסתיים בעוד שבועיים בדיוק, ה20 לאוגוסט בשעה 12 בלילה.

לזוכה שתיבחר תינתן הזכות לבחור בין פלטה מוכנה שאני אכין עבורה, לבין ערכה להכנת פלטה שכזו.
בהצלחה!



XOXO

33 תגובות:

  1. וואוו מזל טוב!! כידוע לך גם אני חדשה בעסק אבל לומדת לאט לאט. בהחלט שארצה לראות פירוט כאילו זה שאלה בכלל....... דהה... בכל מקרה אהבתי מאוד את היצירתיות גם אני עושה ככה בעיקר באירגון האיפור בשידה ועשיתי דברים לא נורמלים לגמרי. ראש פתוח ויצירתי זה דבר חשוב. מצפה לפוסטים נוספים. והמון הצלחה את מקסימה:))

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה על התגובה ! ואני מסמיקה כאן אז שוב תודה:)

      מחק
    2. ניסיתי להרשם אבל אין כזו כנראה שאת צריכה להוסיף את זה בבלוג זה נמצא בפריסה ושם אפשר להוסיף כל מיני אפליקציות כאלה בינהם הלעקוב אחרי הבלוג וכ'ד.:) אכנס מחר לבדוק אם ניתן להרשם

      מחק
    3. הנה אני מגיבה שוב:). הפלטה שהכי לקחה את עיניי זו מהקופסה של ביוטיקייר אבל גם של הקופסת תכשיטים הייתה לגמרי מדהימה. זה של ביוטיקייר פשוט גדולה וניתן לשים בה הרבה צלליות יחסית וזה מצטער אותי שלא מוכרים יותר בסניף שלי את הקופסיות האלה ולא אוכל להכין אחת כזו:(( . בכל מקרה בהצלחה לכולן ושוב תתחדשי ;)וכמובן שנרשמתי לייקקתי ושיתפתי:)

      מחק
  2. ליטלוש!! תתחדשי!
    איזה רעיון מגניב :-) (ואני גאה להיות הבעלים של אחת מהן ;))
    אני אשמח לפוסט עשה זאת בעצמך!

    השבמחק
    תשובות
    1. הפלטה שהכי אהבתי היא האחרונה :-)
      Keshet_avi@hotmail.com

      מחק
  3. תתחדשי על הבלוג ושיהיה הרבה בהצלחה! :)
    * רק תסירי את הרובוט מהתגובות :) *

    השבמחק
    תשובות
    1. קארינוש, תודה רבה.. כבר שולחת לך הודעה תעזרי לי כי אין לי מושג קלוש בזה:)

      מחק
  4. מזל טוב עם פתיחת הבלוג, מאחלת לך המון הצלחה איתו :)
    נורא אהבתי את מה שעשית עם הצלליות. מח נח ושימושי. אני כל הזמן סוחבת איתי 800 צלליות בתיק איפור, ואת הבאת לי פה פתרון נהדר לכל המשקל העודף הזה! אני הולכת לנסות את זה בקרוב :)
    שוב תודה, פוסט ראשון מקסים בהחלט!

    השבמחק
    תשובות
    1. מאוד שמחה לשמוע שאני מועילה למישהי:) תשארי, מבטיחה עוד רעיונות בעתיד:)

      מחק
  5. ליטל, איזה יופי של רעיונות, בהצלחה עם הבלוג החדש והמסקרן!

    השבמחק
  6. תתחדשי על הבלוג ליטלי ! הפלטות שלך יפות לאללה, כל הכבוד על היצירתיות, מקסים!

    השבמחק
  7. בלוג מדהים כמו הבחורה המוכשרת שכתבה אותו,אם לא הצלחנו להחליף לאחרונה ולא יצא בהגרלה החודשית שאחת מאיתנו תשלח לאחרת אולי זאת ההזדמנות שלך לפצות אותי חחח סתםםםם.
    אהבתי מאד את הרעיונות ואשמח מאד לפירוט של השלבים על מנת להגיע לתוצאה כה מושלמת.
    שאפו ליטלוש <3

    השבמחק
    תשובות
    1. חח תודה רבה רבה :) אני יכולה לנחש מי את, אבל עדיף שתשאירי שם:)

      מחק
    2. כתבתי,נאוה בכר שלמרות הכל אוהבת אותך <3

      מחק
  8. מקסים!
    אהבתי מאוד את הרעיון של קופסת האייפון:)

    השבמחק
  9. אהבתי מאוד את הפלטות הראשונה והשלישית. המייל שלי lidiazohar@gmail.com בהצלחה לכולן בהגרלה :-) ותודה שאת חושבת עלינו :)

    השבמחק
  10. אם את קוראת את התגובה כנראה שהגעתי למקום הנכון ..חח ,ליטלו'ש בהצלחה בבלוג את מקסימה !
    אשמח מאוד לקרוא על שלבי הכנת הצלליות את יודעת שמאוד אהבתי את הפלטה שעשית ;-P..
    ובכלל אשמח מאוד לעקוב אחרי הבלוג נראה לי שיש למה לצפות ... אין ספק שתצליחי :))

    השבמחק
  11. תודה תודה בננות אתן מקסימות לגמרי!:)

    השבמחק
  12. מקסים אהבתי מאוד אשמח עם תכיני מדריכים יותר מפורטים

    השבמחק
  13. אהבתי את הראשונה.. ממ..
    והאחרונה עם הפרפרים

    המון בהצלחה בובה!

    השבמחק
  14. איזה רעיון מקסים ויצירתי!

    השבמחק
  15. נרשמתי ונרשמתי ! :-)

    ליטל, הפלטות שלך מקסימות ואני ב-ד-י-ו-ק זקוקה לכזו שתכיל את מליון הצלליות שלי. אני מאוד אוהבת את הפלטה עם הפרפרים הרומנטית והעדינה :-)

    את המיל שלי אשלח לך במסר פרטי.

    מאיה

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מאיה המון המון תודה ומקווה שתזכי ותוכלי למלא אותה בצלליות שלך:)

      מחק
  16. שיהיה המון בהצלחה! הכי אהבתי את האחרונה (מהקופסא של ביוטיקר).
    נרשמתי כמנויה וחלקתי בפייסבוק:
    https://www.facebook.com/xortyx/posts/454786301220571

    fakie AT live.com

    השבמחק
  17. נרשמתי לבלוג, עשיתי SHARE, ועכשיו אני כותבת תגובה:
    אהבתי מאוד את הפלטה האחרונה :-)
    את ממש יצירתית !
    את המייל שלי אני אשלח לך בפרטי (זה לא כל כך מומלץ לחשוף מיילים)

    השבמחק