יום שלישי, 21 באוגוסט 2012

על הלקים של RIMMEL LONDON ורעיון מעניין!

 אז האמת היא שאני לא מתלהבת בדרך כלל מלקים. כולם נראים לי אותו הדבר, ובדרך כלל אין משהו ש"מרגש" אותי בכל מה שקשור לזה..
אני די משעממת (גם את עצמי) בבחירת צבעים. יש לי את כל גווני האדום/ורוד/קורל אבל לא תמצאו אצלי גוונים קצת יותר רעשנים, צעקניים או צבעוניים מדי (כחול, ירוק וכו). וזה לא שאני לא רוצה, אני באמת משתדלת. אני רואה את הצבעים הירקרקים, המנטה , הכחולים המהממים בפארמים ואני פשוט נמסה מהם, וכמובן שגם אוספת אותם לחיקי.. אבל אני לא מצליחה להישאר איתם עליי יותר מכמה שעות! אז סילחו נא לי, חובבות הצבעים הבוהקים/ "משוגעים":) אני מקנאה בכן, ורק שתדעו שאני חושבת שזה מהמם...עליכן!
אני אשאר להשתעמם עם עצמי.:)
אז מה בעצם אני באה לספר לכן..
לא מזמן היה מבצע בסופר פארם על הלקים של רימל - במקום 34.99 - 14.99 שח. וחשבתי שזה יהיה נחמד להתנסות בפעם הראשונה (כן, כן) במוצרים שלהם..אז לקחתי לי אחד ואחר כך חזרתי לקחת עוד שניים:)
אז למה חזרתי...
מדובר על סדרה שנקראת 60 SECONDS  - שישים שניות (כן זה אמור להיות כתוב הפוך באנגלית אבל הבלוגר עושה לי בעיות! נו נו נו)  - והיא מבטיחה ייבוש של הלק תוך 60 שניות!
RIMMEL LONDON 250 PINK PUNCH

RIMMEL LONDON 415 INSTYLE CORAL


אז קודם כל- אני תמיד נזכרת למרוח לק/ להחליף לק ב12 בלילה , במיטה , דקה לפני שאני נרדמת וכבר בקושי רואה בעיניים. אז אין כמו לק שמתייבש מהר, כי איכשהו אני תמיד מורחת לק, קמה בבוקר וכל הלק סימנים של שמיכה... חחח..
אז בעניין הזה - הלק מעולה! באמת מתייבש מהר כמו שמבטיח. אבל ... (כן יש אבל)
הפורמולה של הלקים משתנה מאחד לשני- מתוך 3 , 2 היו שקופים מאוד במריחה הראשונה ונזקקתי לשכבה נוספת (נו, מילא). אצלי הציפורניים מאוד לבנות בקצה (או צהובות, תלוי מתי :) ולכן עדיין החלק הלבן בלט ממש טיפה, אז מי שלא אוהבת תצטרך להוסיף שכבה נוספת... לי הספיקו 2 שכבות..
כאן צריך לחכות יותר מ60 שניות כי אחרי 2 שכבות (או 3) לוקח קצת יותר זמן.. אני ממליצה לחכות לפחות 2 דקות. ואם אתן מניחות טופ (אני מעדיפה לחכות לבוקר ואז להניח.. כך שגם אם יש שריטות קטנות על הלק, הטופ מחליק הכל:) אז כמובן שזה כבר לא רלוונטי, כי אז תצטרכו להכיר את הטופ שלכן ולהמתין לזמן שהוא מתייבש..

המברשת של הלקים רחבה מאוד יחסית ללקים רגילים. אני יודעת שרבות מכן (או רבים מכם:) ממש לא אוהבות את המברשות הרחבות. תהרגו אותי, אני מתה על זה. למה? כי זו מברשת לעצלניות! מתה על זה שבשתי מריחות בדיוק אני מורחת לק על כל הציפורן הרחבה שלי (ואולי בגלל זה אני מתה עליהן:). השכבה הראשונה לא יוצאת כל כך אחידה אבל זה לא מפחיד אותי כי גם ככה אני חייבת למרוח עוד שכבה..
המברשת מהפרופיל

המברשת ממבט על:) כאן ניתן לראות עד כמה היא רחבה

בקיצור, סך הכל לקים מאוד מוצלחים שנוספו לאוסף שלי. מה שקצת מעצבן (ונתקלתי בו ברוב החברות שבפארמים), זה שאוסף הגוונים שמוצעים בארץ מאוד מצומצם וגם די.. משעמם. אני משעממת אז לי זה פחות מפריע אבל ראיתי בסדרה הזו גוונים מיוחדים כל כך שבטוח הייתי רוכשת.. אז חבל..

לפני שאני מסיימת, אני חייבת להציג בפניכן רעיון לשימוש נוסף בלקים. זה בעצם כמו מיחזור הלקים הקיימים אצלכן , או שידרוג. תקראו לזה איך שאתן רוצות:) יש מצב שכבר עלו על זה לפניי, אבל אני בטוחה שיש עוד למי להעביר את האינפורמציה:)
אז ככה- קניתי לק פשוט וזול (אתן יכולות לקנות מכל חברה, כי הפשוטים והזולים הופכים את הייבוש לבלתי נסבל..) שהוא בצבע פנינה-שקוף עם ברק סגלגל .
Pro. Beauty 28 

על הציפורן - Pro. Beauty 28

הלק הזה ישמש אותי בעצם כטופ. אבל בגלל שיש בו פנינתיות וגם ברק סגלגל הוא הופך לקים למיוחדים. זה מתאים בייחוד למי שאוהבת ומתחברת ללקים שימריים במקצת כמו גווני הפנינה וכו.
אז בעצם , לוקחים לק שאוהבים ומניחים מעליו את הטופ הזה. (אני לקחתי את הלקים שהראיתי מעלה של רימל )
2 הלקים של רימל - לפני

מה שבעצם הטופ הזה עושה זה קודם כל מעדן את הגוון (אם הוא בוהק וקשה לכן עם זה זו דרך נפלאה להשתמש בו למרות זאת) ודבר שני הופך אותו לגוון פנינתי..

לקים של רימל- אחרי

מה שכן- ניסיתי על גוונים שונים של ורוד לדוגמא וגם על אדומים ואת כולם הוא הופך פחות או יותר לאותו צבע- ורוד. הגיוני. לגוונים אחרים שהם לא ורוד הוא מוסיף גוון מיוחד.
המטרה היא בעצם, לקנות פחות לקים (כן, בטח!). למי שזה עובד ואוהבת - תהנו!

ועכשיו...לזוכה שתוכל לבחור בין פלטת צלליות מוכנה לבין ערכה להכנת פלטה שכזו...

MAYULA20  !!!

תתחדשי.. ונא צרי איתי קשר לקבלת המתנה:)

*גילוי נאות - הייתה בעיה להירשם כמנויות לבלוג שלי ולכן כל מי שהגיבה מבחינתי נכנסה להגרלה.. עכשיו הכל סודר אז אתן מוזמנות להירשם:)

*את הלקים קניתי מכספי.

זהו עד כאן יקרות שלי, מקווה שלקחתן משהו גם מהפוסט הזה:) ועד הפוסט הבא..
XOXO
ליטל GLAM FOR ALL

תגובה 1:

  1. נהדר! אהבתי נורא. האמת שאני בדרך כלל נוהגת מדי פעם לערבב לקים ויוצאים לי גוונים ממש מיוחדים שלא הייתי מוצאת במוכן. אבל הרעיון של הפנינה בהחלט מגניב. אני אישית אוהבת מאט או בלי שום ברק וכ'ד. מצפה לפוסט הבא חמודה אחת ;)

    השבמחק