יום חמישי, 13 בספטמבר 2012

RED NEW YORK צלליות

היי לכולן,
 והפעם- אספר לכן על הצלליות של RED NEW YORK.
קיבלתי אותן מתנה מנעמה אריאלי המקסימה במסגרת תחרות שהייתה בפייסבוק במהלכה היינו צריכות לשלוח תמונה אחת עם איפור קייצי.. אז בחרתי לעשות משהו שונה...

ולהלן התוצאה -

ממש ממש חבל לי שלא צילמתי באיכות יותר טובה כי זה ממש גורע מהיופי.. אבל לא נורא... בכל מקרה זכיתי:)
ואלו הצלליות שקיבלתי:

3 צלליות אבן ו3 צלליות אבקה.
והנה הן אחת אחת עם פירוט יותר מדוייק:)

נתחיל עם צלליות האבן:
הן הגיעו אומנם בתוך אריזה אבל הפאן בכלל לא מודבק אליה, אני לא יודעת אם זה רק מה שאני קיבלתי או כולן כאלה אבל בכל מקרה , זה טוב אם אני רוצה לשים אותן בפלטה (חוסך את החימום ואולי את ההרס של הצללית:) אבל פחות טוב אם אני מתכוונת להשאיר אותן בתוך האריזה. נראה לי שהן ישארו בינתיים באריזה ואדביק אותן עם דבק דו"צ, זה יעשה את העבודה וגם אוכל להוציא אותן אחר כך..
עוד משהו: המספר של הצללית מודבק על הפאן ולא על הקופסא מהפלסטיק..מה שאומר שהייתי צריכה להוציא את הצללית מהקופסא ולבדוק את המספר.. די מעצבן...

אני אתייחס לכל צללית בנפרד..

צללית מספר 72 - בתמונה היא נראית לבנה. בפועל היא בגוון פנינה ויש לה גוון קצת צהוב- זהוב כשהיא מתנגשת עם האור. לדעתי מאוד יפה. היא קצת אבקתית מדי לטעמי אבל כאשר מורחים אותה (הכוונה מנסים להסיר אותה עם היד), הגוון הלבן נעלם לגמרי אבל נשאר שימר זהוב מהמם. אני לא הייתי קונה אותה רק מהסיבה הפשוטה שיש לי המון צלליות בגוונים האלה אבל היא באמת מיוחדת ושונה מכל מה שיש לי...

RED New york#72

RED New york#72 swatch

צללית מספר 276 - צללית בגוון תכלת במרקם פנינה מאוד עדין. צבע מהמם והצללית עצמה עמידה יחסית. לא עמידה במים אבל בהחלט נשארה לי על היד למשל גם לאחר שפשופים רבים. המרקם שלה מושלם.

RED New york#276
RED New york#276 swatch

צללית מספר 32- צללית סגולה במרקם מאט שאותה אני מאוד אוהבת. צבע מאוד מוצלח ואני אוהבת צלליות מאט במיוחד בזמן האחרון... גם היא כמו גוון 276 עמידה יחסית ונוחה לעבודה.

RED New york#32


RED New york#32 swatch


ונעבור לצלליות האבקה:
צלליות האבקה, להבדיל מצלליות האבן, מגיעות עם מדבקה מאחורה , שבה רשום המספר , המרכיבים, ואפילו הוראות שימוש:) אה וכמובן הכמות... ובדיוק לשם רציתי להגיע.. כמות ענקית! 4 גרם לצללית אבקה זה המון..
קיבלתי מנעמה המלצה לנסות להשתמש בצלליות האבקה עם מברשת רטובה וליצור מהן אייליינר, גם על מעקה העין.. התוצאה מדהימה! הצבע הופך עדין יותר והצבע של השימר הופך להיות דומיננטי יותר, וזה באמת עובד על מעקה העין, בעיקר מהסיבה שזה כמו למרוח מים על מעקה העין.. זה לא קרמי, זה לא אבקתי , זה מאוד עדין! בגלל שהאבקה גרוסה כל כך דק זה עובד!
לא בדקתי עמידות, אז קחו בחשבון..


צללית מספר 70 - אני בעצמי לא חובבת צלליות ורודות, ולכן לא תמצאו אצלי צלליות בגוון הזה, בטח לא בוהקת כמו זו. ולכן ישר אחרי שקיבלתי אותה העברתי אותה לחברה אהובה שתהנה ממנה יותר ממני זה בטוח:)
היא דווקא נראתה לי צללית מאוד מיוחדת שבהתנגשות עם האור יוצא לה קצת גוון תכלכל מהמם כזה..
אבל שוב, לא בשבילי..

RED New york#70


RED New york#70 swatch



צללית מספר 9 - צללית ירקרקה מהממת ביופיה, עם נצנוץ עדין. היא מאוד עדינה במרקם שלה יחסית לצלליות אבקה אחרות שנתקלתי בהן, גרוסה עדין עדין, דק דק..

RED New york#9

RED New york#9 swatch

ואחרונה חביבה: צללית מספר 75 - צללית חומה עם שימר זהוב. הגוון הוא חום אדמה, משהו לכיוון התת גוון אדום.  הגוון הזה הוא לא כוס התה שלי, בעיקר כי הוא כהה מדי ועם תת גוון אדום שלא מתאים לכל אחת. הצללית הזו הזכירה לי כבר בהסווטצ'ה ראשונה את הצללית של MAC - Green brown. כשהתעמקתי יותר גיליתי שהן אכן דומות כי לשתיהן תת גוון דומה והן כהות מאוד. רק השימר שונה (ירוק מול זהוב).
RED New york#75

RED New york#75 swatch

מימין: צללית מס' 75 RED NEW YORK ולידה צללית MAC- GREEN BROWN

לסיכום אני חושבת שאלו צלליות לא רעות בכלל, בעיקר לאור המחיר הסביר.
באתר הרשמי הן עולות בין 35 ל-50 ש"ח. יש תוספת משלוח של 20 ש"ח, אבל זה משלוח עד הבית לפי מה שאני מבינה כך שזה ממש לא מחיר נורא בעיקר אם קונים כמה מוצרים...  ניתן להשיג אותן גם אצל נעמה (לינק למעלה) שממנה קיבלתי את הצלליות. שווה לנסות...

בינתיים שתיהיה לכולנו שנה טובה ומתוקה, ורק טוב!!:)

XOXO

ליטל GLAM FOR ALL


 

7 תגובות:

  1. פוסט נחמד מאוד, האיפור יצא צבעוני חי ובועט, זה מתאים לקיץ אהבתי, למרות שאני אישית לא מתחברת לסגנון כלומר לעשות על עצמי אבל עדיין אוהבת לראות על אחרות :P

    לגבי הצלליות האמת לא יצא לי להתנסות בהם אני נצמדת לכמה קבועות שלי, אבל האיכות נראית טובה ביחס למחיר,

    שתיהיה לך שנה טובה ומתוקה והכי חשוב מאושרת:)

    השבמחק
  2. שנה טובה לך מהממת! ותודה רבה, גם אני לא הייתי יוצאת עם זה , זה היה נטו לתחרות:)

    השבמחק
  3. כיף לקבל מתנות מוצלחות, תתחדשי

    השבמחק
  4. הירוקה פשוט מהממת!!!! וואו!

    השבמחק