יום ראשון, 6 בינואר 2013

ביקור במסעדת רפאלו בקריון

התמונה לקוחה מהאינטרנט

אז האמת היא שרציתי לכתוב על המקום קצת יותר משתי מילים על גבי פוסט בפייסבוק..

אני חברה במועדון   like.and.share.il שמתנהל בפייסבוק. מטרת המועדון הוא קבלת מוצרים/שירותים להתנסות בחינם בתמורה לחוות דעת. מאוד אוהבת את הקונספט, בעיקר כי הוא באמת פתוח לכל האנשים בכל הגילאים, מכל הסוגים  ולא רק לבלוגרים וכו.

אז הפעם קיבלנו שובר זוגי לארוחה במסעדת רפאלו שבקריון שכולל פסטה/פיצה ושתייה קלה לכל סועד. 
מה יותר מתאים לי מאשר ביקור ממסעדה? תפור עליי! בכלל, תמיד חלמתי להיות מבקרת מסעדות, איך אני אוהבת לאכול!!

את המסעדה אני מכירה, בעבר כבר אכלתי שם מספר פעמים אבל זה היה די מזמן ולא ממש זכרתי מה או איך היה שם. אז באמת תזכורת טובה לא תזיק לי:) 

כשאני מגיעה מסעדה זה לא רק האוכל שחשוב לי.. אני מסתכלת על העיצוב הכללי, על הצלחות, על השירות, אפילו אני "נותנת ציון" לשירותים במקום! כן, הכל חשוב לי!

המקום מעוצב מקסים לטעמי,  צבעים חמים ואווירה יוקרתית , למרות שהמנות עצמן לא יקרות במיוחד. המסעדה היא מסעדה איטלקית חלבית וכשרה. 
מתה על כוורות שכאלה במסעדות..

התפריט המקסים (לטעמי)

כן, אני אתחיל בהערה, אבל היא תהיה כמעט אחרונה להיום (כמעט..) - הצלחות... לא נוח לי לאכול על צלחת שאי אפשר להניח עליה יותר מכף כי הצורה שלה פשוט ...לא!  אז חברים יקרים, אני מבינה את הרצון למודרניזציה וכו, והרעיון יפה , אבל פרקטי- קצת פחות... 


האוכל הגיע יחסית מהר  - הזמנו 2 מנות ובשתיהן התחלקנו :

פטוצ'יני בטטה - וכך זה מופיע בתפריט:
שמנת, קוביות בטטה צרובות, שקדים קלויים, שום, צ'ילי, עשבי תיבול,  
(59 שח)     וגבינת עיזים מגורדת מעל.

וול...נתחיל בשבחים- אחחחח איזו מנה מהממת!!! השקדים הקלויים היו שם פחות מורגשים (הייתי שמחה ליותר כמות במנה..), אבל כשנתקלתי בחתיכת שקד הייתה לי חגיגה בפה.. הכל היה בול! וגבינת העיזים היא פשוט תוספת גאונית שמרעננת את הפה מדי פעם ושומרת על המנה פחות כבדה (כן, ההיגיון אומר לי ההיפך, אבל זה באמת היה כך...
בקיצור, מנה ששווה את הכסף המושקע בה..


המנה השנייה שהוזמנה הייתה קלצ'ונה פטריות - וכך זה מופיע בתפריט:
רוטב עגבניות, פטריות שמפיניון,  ארטישוק, גבינת פטה וגבינת מוצרלה,  מוגש עם סלט ירוק. (51 שח)

טוב, אני לא מתעלפת מארטישוק (אם הייתי יכולה הייתי מוציאה אותו מהמנה אבל אני בטוחה שאניני טעם גדולים ממני יחשבו אחרת). 
ממה כן התעלפתי? טוב, זה לא פיירי כי בכללי אני פשוט אוהבת בצקים ברמה של- אם הייתי יכולה הייתי כנראה מתחתנת עם בצק, ובכל זאת -  בצק הקלצ'ונה...וואו!! עינוגים רצופים! דק דק וכל כך טעים (ברור לכם שאת הקצוות אכלתי אט אט והתענגתי על כל ביס..)
הסלט הקטנטן שליד היה נחמד. (אין תלונות!)


משתי המנות הייתי בוחרת במנצחת את מנת הפטוצ'יני בטטה, ובן זוגי לא הצליח להכריע את מה הוא אוהב יותר:)


כמובן שאני לא יכולה לסיים ארוחה בלי משהו מתוק (והרבה), אז הוזמן גם שוקוצ'ינו עם מלא מלא קצפת (ביקשתי ואכן קיימו) , וקרם ברולה .
השוקוצ'ינו היה ..טוב, היה מעולה (איך אפשר להרוס שוקוצ'ינו) וכמו שאמרתי לא התקמצנו עם הקצפת.. 
קרם ברולה..טוב, זה אחד הקינוחים שאני מזמינה הכי הרבה  והוא היה טוב,  הסוכר למעלה היה קצת דק מדי לטעמי  אבל זהו! אין לי שום הערה נוספת בעניין:)



השירות היה בסדר גמור, מלבד פעמיים שקצת הפריעו לי- כשהמלצרית הפציעה משום מקום , בדיוק כשסיימנו את הביס האחרון של המנה כדי לפנות את הצלחת (היא שאלה כמובן האם אפשר ובכל זאת, אוויר..). שונאת את זה , זה די מפריע להתרווח ויוצר תחושה של לחץ. אבל זה באמת לא היה מאוד נורא , אין לי מושג מה היה שונה, אבל זה הפריע לי פחות ממה שזה מפריע לי בדרך כלל...
(אולי כי המלצריות היו נחמדות )

לגבי השירותים (נו מה חשבתם, הייתי רצינית!) טעון שיפור- לא זוועת עולם, אבל אפשר להשתפר, לשים נייר בשירותים (ולא טישו), ומגבות או נייר לניגוב הידיים (שונאת את המכשיר חיידקים הזה שמייבש ידיים!)

זה הכל - סך הכל חוויה טובה מאוד, אני ללא ספק אחזור לשם  בהזדמנות הבאה!
מאוד מעריכה מקומות כמו רפאלו, שהרי מעבר ליתרונות ברורים שהם מקבלים כאן כמו פרסום וכו , היתרון היותר גדול שלהם, הוא שהם פתוחים לביקורת, והרי זו דרך נהדרת להצלחה גדולה יותר ולהעצמה..

שבוע טוב , חמים וטעים!!
ליטל





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה